rust? - Reisverslag uit Sant Feliu de Guíxols, Spanje van Lucia - WaarBenJij.nu rust? - Reisverslag uit Sant Feliu de Guíxols, Spanje van Lucia - WaarBenJij.nu

rust?

Door: Lucia

Blijf op de hoogte en volg Lucia

15 Juni 2013 | Spanje, Sant Feliu de Guíxols

Hallo allemaal,

We zijn beland in Sant Feliu waar we al enkele malen eerder hebben gestaan. Sant Feliuis een leuke badplaats en heeft vele camperplekken bij elkaar. Vorige keer dat we hier waren had de politie de bovenverdieping gesloten, maar nu kunnen er gelukkig weer campers staan. De verbodsborden zijn verwijderd (door camperaars??). Gisteravond hadden we een hele show van twee (kleine) honden. Ze waren goede vrienden, hij en zij. Hij wilde we, maar kreeg geen kans. De arme hond is uren in de weer geweest zonder resultaat. De Engelse Elly en be Belgische Billy. Het werd niets.
De bazen waren aan het opscheppen over welke hodn nou het snelst was. Dat liep niet zo goed af, een kleine woordenwisseling vond plaats. Maar op het laatst werd er gelukkig weer gehucked en was alles weer koek en ei.
We zijn dus flink bezig gehouden.
Vanmorgen hebben we een flinke wandeling in de bergen gemaakt. Het pad begon laag en was veel veranderd sinds de laatste keer. De Bamboe stond hoog en maakte er een smal hoog pad van. De vlinders vlogen in grote getale rond. We vonden zelfs een paddenstoel. Ook de vogels lieten van zich horen op het verder stille pad. We zijn flink hoog geklommen deze keer en konden de top bijna aanraken.
Ons pad zag er op sommige stukken schitterend uit met diverse bloemsoorten. KAmperfoelie, een appelboompje (in het wild) lavendel enz. Kurkbomen volop. En het was warm. Rond de 24 graden. We zijn rond 11 uur vertrokken en half drie waren we weer terug. De klim duurt op de één of andere manier altijd veel langer dan terug. Geen eten mee, maar wel drinken en de hoeden op. We konden onze kleding uitwringen, maar we hebben genoten.
Iedereen de hartelijke groet uit Sant Feliu waar we mogelijk nog enkele dagen blijven.

Adire en Lucia

• 16 Juni 2013 - 09:58

Henny:

klinkt erg goed Lucia... geniet er van...