vele dagen tot 12 juni - Reisverslag uit Sant Feliu de Guíxols, Spanje van Lucia - WaarBenJij.nu vele dagen tot 12 juni - Reisverslag uit Sant Feliu de Guíxols, Spanje van Lucia - WaarBenJij.nu

vele dagen tot 12 juni

Door: lucia

Blijf op de hoogte en volg Lucia

12 Juni 2013 | Spanje, Sant Feliu de Guíxols

Hallo allemaal, eindelijk weer internet en dus een nieuw verhaal te plaatsen van onze bezigheden. Hoop dat jullie er weer van genieten.

Vandaag 28 mei, is het tropisch gevoel totaal weg, geen zon en vreselijk veel wind. Alles ziet er nu anders uit. Jammer. Je kunt met deze wind niet buiten zitten, het voelt fris aan en de wind waait het zand alle kanten uit, dus ook de onze. Jammer.
Maar niet getreurd, we kunnen altijd nog een stukje lopen en dat doen we dan maar. We gaan naar links, noordwaarts, over het strand. Een andere keus is er niet.
We lopen langs een klein wijkje met veelal lege huizen. Eén was er slechts bewoond.
Het is nog lang geen hoogseizoen dus geen vakantiegangers en geen winkels open. In deze wijk is sowieso geen winkel, wel een café. We lopen tot we niet verder kunnen. De weg wordt versperd door een grote hoop stenen, ook hoog, waar wij “oudjes” niet overheen gaan klimmen. Het water slaat er al tegenaan en er is een klein tijverschil waardoor we mogelijk ook niet meer terug zouden kunnen. Dan moeten we een weg zoeken en een heel eind omlopen om weer terug op de camping te komen. Geen optie dus. Dan maar weer terug en dat alles door het zand.
Enige tijd later waren er een paar dames aan de wandel

• 12 Juni 2013 - 18:58

Henny:

jullie hebben dus gelukkig geen last van de regen in Spanje die op tv zo erg was om te zien... blijf lekker daar genieten, afgelopen weekeind was lekker in NL maar nu al weer bewolkt... dus niets aan...

leuk jullie belevenissen te lezen....

groet uit Schiedam...

• 19 Juni 2013 - 16:55

Caroline Vreeke:

Leuk met de foto's erbij. Fantastisch om Lucia met een charmant hoedje te zien, noodzakelijk natuurlijk om zoiets op te hebben. Alleen die kever, ik hou wel van dieren, maar die kever hoeft niet, ha ha.

Veel plezier en lekker weer gewenst. With love from Leusden